اینترنت در امارات متحده عربی

از دانشنامه ملل
نسخهٔ تاریخ ‏۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۰:۰۶ توسط Noskhechi (بحث | مشارکت‌ها)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

در دبی، طرح هایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC)[۱] ، یک مرکز رسانه­ ای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه ­ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارت های بر پایه رسانه قرار دادن مقرهای فرماندهی شان در آنجا می ­باشد، به رخ کشیدن این مکان به عنوان یک تقاطع بین آسیا، شرق میانه و آفریقا. در این مجموعه اولین کلاس تکنولوژِی رسانه، و همچنین تولید کردن و خدمات بازاریابی را ارائه می ­دهد که به پرورش و گسترش تجارت زسانه کمک می ­کند. شهر رسانه­ ی دبی(DMC) [۱]حاصل توجه شیخ ها به تنوع اقتصادیشان می باشد. برای نمونه وب سایت­ های دبی شهر رسانه(DMC)[۱] یک انعکاس موفق است از نگاه بلند شیخ محمد بن راشد المخدوم، رئیسی جمهور عاقل امارات متحده عربی، نخست وزیر و حاکم دبی که دبی را به پایگاه اطلاعاتی جامعه و اقتصاد تغییر داده است[۲]

نیز نگاه کنید به

هنجارها و ارزش های اجتماعی روسیه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی لبنان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کانادا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کوبا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی ژاپن؛ هنجارها و ارزش‌های اجتماعی سنگال؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی مالی؛ ارزش های اجتماعی در فرهنگ سنتی چین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سودان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی زیمبابوه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی تایلند؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اوکراین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اسپانیا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اردن؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سیرالئون

کتابشناسی

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ برگرفته از https://www.dmc.com
  2. کشاورز شکری، عباس، اقبالی، ابوالفضل (1392). آشنایی با امارات متحده عربی. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ( در دست انتشار)