اینترنت در امارات متحده عربی
در دبی، طرح هایی در سال 2001 تنظیم شده بود برای ساختن شهر رسانه دبی(DMC)[۱] ، یک مرکز رسانه ای در امارات کوچک که اجازه می دهد که متمرکز شوند بر روی کارهای رسانه ای با هماهنگی و همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر. هدف از جذب تجارت های بر پایه رسانه قرار دادن مقرهای فرماندهی شان در آنجا می باشد، به رخ کشیدن این مکان به عنوان یک تقاطع بین آسیا، شرق میانه و آفریقا. در این مجموعه اولین کلاس تکنولوژِی رسانه، و همچنین تولید کردن و خدمات بازاریابی را ارائه می دهد که به پرورش و گسترش تجارت زسانه کمک می کند. شهر رسانه ی دبی(DMC) [۱]حاصل توجه شیخ ها به تنوع اقتصادیشان می باشد. برای نمونه وب سایت های دبی شهر رسانه(DMC)[۱] یک انعکاس موفق است از نگاه بلند شیخ محمد بن راشد المخدوم، رئیسی جمهور عاقل امارات متحده عربی، نخست وزیر و حاکم دبی که دبی را به پایگاه اطلاعاتی جامعه و اقتصاد تغییر داده است[۲]
نیز نگاه کنید به
هنجارها و ارزش های اجتماعی روسیه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی لبنان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کانادا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی کوبا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی ژاپن؛ هنجارها و ارزشهای اجتماعی سنگال؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی مالی؛ ارزش های اجتماعی در فرهنگ سنتی چین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سودان؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی زیمبابوه؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی تایلند؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اوکراین؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اسپانیا؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی اردن؛ هنجارها و ارزش های اجتماعی سیرالئون
کتابشناسی
- ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ برگرفته از https://www.dmc.com
- ↑ کشاورز شکری، عباس، اقبالی، ابوالفضل (1392). آشنایی با امارات متحده عربی. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ( در دست انتشار)