تجارت فرهنگی سیرالئون

از دانشنامه ملل
نسخهٔ تاریخ ‏۱۹ اوت ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۵۷ توسط Nazanin (بحث | مشارکت‌ها)
(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

کشور سیرالئون طی چند دهه اخیر در زمینه تجارت فرهنگی تنها وارد کننده فراورده‌های فرهنگی مختلف از جمله کتاب، مجله، موسیقی، هنرهای تصویری، فیلم‌های سینمایی و... بوده است. البته در دو دهه گذشته برخی هنرمندان و گروه‌های نمایشی این کشور با سفر به کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا و کانادا جلوه‌هایی از هنرهای اصیل این کشور را عرضه داشته‌اند با این حال این اقدامات مقطعی و کوتاه مدت درحدی نبوده است که به‌عنوان بخشی از تجارت فرهنگی این کشور درنظر گرفته شود[۱].

در حال به روز رسانی و ویرایش

نیز نگاه کنید به

تجارت فرهنگی ژاپن؛ تجارت فرهنگی تونس؛ تجارت فرهنگی روسیه؛ تجارت فرهنگی سنگال؛ تجارت فرهنگی کانادا؛ تجارت فرهنگی کوبا؛ تجارت فرهنگی لبنان؛ تجارت فرهنگی سنگال؛ تجارت فرهنگی در آرژانتین؛ تجارت فرهنگی فرانسه؛ تجارت فرهنگی کشور مالی؛ تجارت فرهنگی اسپانیا؛ تجارت فرهنگی اردن؛ تجارت فرهنگی در بنگلادش

کتابشناسی

  1. عرب احمدی، امیر بهرام(1390). جامعه و فرهنگ سیرالئون. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی( در دست انتشار)