ادبیات معاصر قطر: تفاوت میان نسخهها
ظاهر
بدون خلاصۀ ویرایش |
|||
| خط ۱: | خط ۱: | ||
اهمیت کشور به ادبیات و برگزاری مسابقات سالانه قابل توجه است. به شرح برخی از مسابقات سالانه پرداخته میشود. | اهمیت [[کشورها و مجامع تاثیرگذار دینی مذهبی در ساحل عاج|کشور]] به [[ادبیات باستان در چین|ادبیات]] و برگزاری [[مسابقات گاوبازی در جشن سن فِرمین|مسابقات]] سالانه قابل توجه است. به شرح برخی از [[مسابقات گاوبازی در جشن سن فِرمین|مسابقات]] سالانه پرداخته میشود. | ||
====برگزاری مسابقات سالانه ادبیات کودک ==== | ====برگزاری [[مسابقات گاوبازی در جشن سن فِرمین|مسابقات]] سالانه [[ادبیات اوکراین|ادبیات]] [[کودکان خیابانی در مالی|کودک]] ==== | ||
این جایزه سعی بر ایجاد نسل جدید عربی و ارتقا آن به صورت؛ | این جایزه سعی بر ایجاد نسل جدید عربی و ارتقا آن به صورت؛ | ||
* تشویق نویسندهها و متفکرین قطری و عربی، برای صدور کارهای ارزشمند ابتکاری در [[ادبیات بومی زیمبابوه در دوران استقلال|ادبیات]] و [[هنر اسپانیا|هنر]]؛ | |||
* تشویق نویسندهها و متفکرین قطری و عربی، برای صدور کارهای ارزشمند ابتکاری در ادبیات و | * توسعه ارزشهای انسانی و ظرفیت آن جهت بالا بردن تجربه [[کودکان خیابانی در مالی|کودک]] در زندگی؛ | ||
* توسعه ارزشهای انسانی و ظرفیت آن جهت بالا بردن تجربه کودک در زندگی؛ | * ایجاد مفهوم [[هویت ملی در اردن|هویت]]، و وابستگی، در چارچوب تعهد به ارزشهای اسلامی و عربی؛ | ||
* ایجاد مفهوم | * تقویت پلهای ارتباطی میان نسلها بواسطه تقویت بازیابی از حافظه فرهنگی و [[میراثفرهنگی غیرملموس عراق|میراث]] فرهنگی. | ||
* تقویت | * پر کردن کتابخانههای عربی از [[فرهنگ جمع آوری كتاب در چین|فرهنگ]] و [[ادبیات باستان در چین|ادبیات]] [[کودکان خیابانی در اتیوپی|کودک]]. | ||
* پر کردن کتابخانههای عربی از فرهنگ و ادبیات کودک. | |||
== نیز نگاه کنید به == | == نیز نگاه کنید به == | ||
| خط ۱۷: | خط ۱۶: | ||
== نویسنده مقاله == | == نویسنده مقاله == | ||
محمد مهدی احمدی | محمد مهدی احمدی | ||
[[رده:ادبیات]] | [[index.php?title=رده:ادبیات]] | ||
نسخهٔ ۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۱۱:۱۵
اهمیت کشور به ادبیات و برگزاری مسابقات سالانه قابل توجه است. به شرح برخی از مسابقات سالانه پرداخته میشود.
برگزاری مسابقات سالانه ادبیات کودک
این جایزه سعی بر ایجاد نسل جدید عربی و ارتقا آن به صورت؛
- تشویق نویسندهها و متفکرین قطری و عربی، برای صدور کارهای ارزشمند ابتکاری در ادبیات و هنر؛
- توسعه ارزشهای انسانی و ظرفیت آن جهت بالا بردن تجربه کودک در زندگی؛
- ایجاد مفهوم هویت، و وابستگی، در چارچوب تعهد به ارزشهای اسلامی و عربی؛
- تقویت پلهای ارتباطی میان نسلها بواسطه تقویت بازیابی از حافظه فرهنگی و میراث فرهنگی.
- پر کردن کتابخانههای عربی از فرهنگ و ادبیات کودک.
نیز نگاه کنید به
ادبیات معاصر ژاپن؛ ادبیات معاصر کانادا؛ ادبیات معاصر چین؛ ادبیات معاصر سنگال؛ ادبیات قرن بیستم فرانسه؛ ادبیات معاصر زیمبابوه؛ ادبیات معاصر اردن؛ ادبیات معاصر سیرالئون؛ ادبیات معاصر تایلند
منبع اصلی
احمدی، محمد مهدی(1393). جامعه و فرهنگ قطر. تهران: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی(دردست انتشار).
نویسنده مقاله
محمد مهدی احمدی index.php?title=رده:ادبیات