تغییرات مرتبط
ظاهر
نام یک صفحه را وارد کنید تا تغییرات صفحههایی که به آن پیوند دادهاند یا از آن پیوند گرفتهاند را ببینید. (برای مشاهدهٔ اعضای یک رده، رده:نام رده را وارد کنید). تغییرات مربوط به صفحات در فهرست پیگیریتان پررنگ هستند.
فهرست کوتهنوشتها:
- نو
- این ویرایش صفحهای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
- جز
- این یک ویرایش جزئی است
- ر
- این ویرایش را یک ربات انجام داده است
- (±۱۲۳)
- اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.
۲ دسامبر ۲۰۲۵
|
|
۱۶:۴۱ | چین ۲ تغییر تاریخچه −۳۹ [Mahdi (۲ بار)] | |||
|
|
۱۶:۴۱ (کنونی | قبلی) −۴ Mahdi بحث مشارکتها (←منبع اصلی) برچسب: ویرایشگر دیداری | ||||
|
|
۱۶:۴۱ (کنونی | قبلی) −۳۵ Mahdi بحث مشارکتها (←منبع اصلی) برچسب: ویرایشگر دیداری | ||||
۳۰ نوامبر ۲۰۲۵
| ۱۵:۵۹ | روح حاکم بر فرهنگ چین تفاوتتاریخچه −۳۵ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۱:۰۹ | سلسله مینگ تفاوتتاریخچه +۹ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۰:۵۸ | دوران بهار و پاییز تفاوتتاریخچه −۱۴ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۰:۵۷ | سلسله جو تفاوتتاریخچه +۱۱ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۰:۵۶ | سلسله شانگ تفاوتتاریخچه +۱۱ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۰:۵۶ | سلسله شیا تفاوتتاریخچه +۱۱ Mahdi بحث مشارکتها (←نویسنده مقاله) | ||||
۲۶ نوامبر ۲۰۲۵
| ۱۹:۱۹ | نظام آموزش، تحقیقات و فناوری قزاقستان تفاوتتاریخچه −۱۰۰ Mahdi بحث مشارکتها (←کتابخانه دانشگاه نظربایف) | ||||
| ۱۹:۰۸ | چین در یک نگاه تفاوتتاریخچه +۸۹۵ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
۲۴ نوامبر ۲۰۲۵
| ۲۱:۱۴ | چین در یک نگاه تفاوتتاریخچه +۲۸ Mahdi بحث مشارکتها (←کتابشناسی) | ||||
| ۱۴:۲۶ | نظام آموزش و پرورش در چین معاصر تفاوتتاریخچه −۱٬۶۹۸ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۹ | مدارس خصوصی در چین باستان تفاوتتاریخچه +۲۳ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۹ | مدارس دولتی در چین باستان تفاوتتاریخچه +۳۷ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۸ | جامعه فئودالی و شبکه های متنوع مدارس در چین تفاوتتاریخچه +۴۱۹ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۴ | جامعه برده داری و ظهور و سقوط مدارس ابتدایی در چین تفاوتتاریخچه +۱۰ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۳ | ظهور نخستین مدارس در جامعه ی ابتدایی چین تفاوتتاریخچه +۱۷۶ Mahdi بحث مشارکتها | ||||
| ۱۴:۱۰ | پیشینه ی آموزش در چین باستان تفاوتتاریخچه +۱٬۰۲۳ Mahdi بحث مشارکتها | ||||