تمام سیاهههای عمومی
نمایش یکجای تمام سیاهههای موجود در دانشنامه ملل. میتوانید با انتخاب نوع سیاهه، نام کاربری (حساس به کوچکی و بزرگی حروف) و صفحههای تغییریافته (حساس به بزرگی و کوچکی حروف)، نمایش را محدودتر سازید.
- ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۵۵ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ اسلام در دوران سلسله های مختلف امپراتوری چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش 2- اسلام در دوران سلسلههای مختلف امپراتوری = == ''اسلام در دوران سلسلههای تانگ و سونگ'' == آنچه از تاریخ فهمیده میشود این استکه اولا، گسترش اسلام در چین یک روند طولانی تاریخی 700 تا 800 ساله را پشت سر گذاشته تا کاملا جا افتاده و ریشه دوانده...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۵۲ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ ورود اسلام به چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش 1- ورود اسلام به چین = اگرچه در اسناد و مدارک تاریخی چین و جهان اسلام هیچ سند معتبری که تاریخ دقیق ورود اسلام به چین را ثبت کرده باشد تا کنون به دست نیامده است، ولی براساس کتاب تاریخ دوران سلسلهی تانگ، نخستین هیئت رسمی دیپلماتیک خلافت اسلا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۴۳ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ اسلام در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = مقدمه : = اسلام، یکی از سه دين مهم جهان، در اواسط قرن هفتم میلادی و درست سه دهه پس از پا به عرصهی وجود گذاشتن آن در شبه جزیرهی عربستان، وارد چین شد. بازرگانان و دیپلماتها که از گذشتههای خیلی دور در مسیر جادهی ابریشم رفت و آمد کرده و بهعنوا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۳۰ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ مراکز تحقيقاتی علمی و آموزشی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش 5- مراکز تحقيقاتی علمي- آموزشي = آموزشهاي ارائه شده در دانشگاههاي چين كاملا مطابق با برنامههاي استاندارد آموزشي است كه شامل برگزاری كنفرانس، مباحثهی آزاد در كلاس، حضور در كلاسهاي آموزشي و مشاورهاي میگردد. همزمان با برگزاری كلاس...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۹ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش عالی آزاد در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آموزش عالي آزاد'' == در سپتامبر سال 1992میلادی، نخستين دانشگاه آزاد كشور چين در شانگهاي افتتاح شد. از جمله مهمترين رشتههاي ارائه شده در اين دانشگاه ميتوان به علوم كاربردي، كامپيوتر، تجارت بين الملل و حسابداري اشاره کرد.» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۷ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش عالی فنی و حرفه ای در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آموزش عالي فني و حرفهاي'' == پس از پايان مقطع آموزش متوسطه، مدارس فني در سطوح غير دانشگاهي آموزشهايي را در 400 رشتهی تخصصي ارائه ميکنند كه شامل صنايع سبك ونساجي، الكترونيك، موتور سازي وبازرگاني میشود. طول دورهی آموزش عالي حرفهاي 2 سال...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۶ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ دوره های آموزش عالی كوتاه مدت در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''دورههای آموزش عالي كوتاه مدت'' == در کشور چین، دانشكدههاي آموزشي مختلفی مبادرت به برگزاری دورههای کوتاه مدت ويژهی برای كشاورزان و كارگران نموده و دورههای آموزش مكاتبهاي بسیاری توسط كارخانهها، استانداريها، شهرداريها و مقامات محل...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۴ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ آزمون های کسب گواهینامه در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آزمونهای کسب گواهینامه'' == افزون بر آزمونهایی که با توجه به سابقهی تحصیلی افراد انجام میشود، در چین آزمونهای زیادی نیز برای کسب گواهینامههای گوناگون برگزارمیگردد. این آزمونها اکثرا به منظور دستیابی به فرصتهای شغلی بهتر و تأیید...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۲ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ تحول در سیستم پذیرش دانشجو در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''تحول در سیستم پذیرش دانشجو'' == در گذشته، که در چین سیستم اقتصاد برنامه ریزی شده حاکم بود، گزینش دانشجویان ورودی به دانشگاهها و تعداد افراد پذیرش شده در مراکز آموزش عالی چین نیز متمرکز و براساس نیازهای اعلام شده از سوی بخشهای مختلف دولتی،...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۲۱ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ دوره ی آموزشی در مقطع دکتری و فوق دکتری در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''4-دورهی آموزشي در مقطع دكتري'' == دورهی تحصیل و دریافت دانشنامهی دكتري در دانشگاهها و مراکز عالی پژوهشی چین، حداقل به سه سال زمان نیاز دارد. در اين مقطع، دانشجويان ملزم به ارائهی رسالهی آموزشي برای اثبات برخورداري از توانایی لازم جهت...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۹ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ دوره ی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''3-دورهی آموزشي در مقطع كارشناسي ارشد'' == در کشور چین تحصيل در مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد، از سال 1978میلادی آغاز شد. از سال 1981 به بعدبود که دانشجويان توانستند پس از گذراندن از دو ونيم تا سه سال تحصيلي، مدرك كارشناسي ارشد را دريافت نماین...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۸ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ دوره ی آموزشی در مقطع کارشناسی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''2-دورهی آموزش در مقطع كارشناسي'' == مقطع آموزشی دورهی كارشناسي شامل يك دورهی 4 سالهی آموزشي است که در دانشگاهها يا دانشكدهها برگزار ميشود. اين در حالي استكه مدت زمان تحصيل در دانشكدههاي پزشكي و برخي از مؤسسات پلي تكنيك 5 ساله است....» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۷ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ دوره ی آموزشی در مقطع كاردانی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''-دورهی آموزشی در مقطع كارداني'' == حداقل زمان لازم برای به پایان رساندن دورهی کاردانی 2 تا 3 سال است. دانش آموزاني كه مقطع تحصیلات تكميلي متوسطه را با موفقیت پشت سر بگذارند، ميتوانند در آزمون ورودي اين مقطع كه توسط مؤسسات تخصصي و پلي تكنيك...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۶ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ مقاطع تحصیلی در مراکز آموزش عالی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''مقاطع تحصیلی در مراکز آموزش عالی'' == == ''1-دورهی آموزشی در مقطع كارداني'' == حداقل زمان لازم برای به پایان رساندن دورهی کاردانی 2 تا 3 سال است. دانش آموزاني كه مقطع تحصیلات تكميلي متوسطه را با موفقیت پشت سر بگذارند، ميتوانند در آزمون ورودي ا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۵:۱۳ Shekvati بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش عالی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش4-تحصیلات تکمیلی یا آموزش عالی در چین = در كشور چين، هدف اصلي از آموزش عالي، تربيت متخصصان جهت توسعهی بخشهاي مختلف كشور است. دورهی آموزش عالی به صورت ارایهی مدرک و بدون مدرک در چین، بیش از یکصد سال سابقه داشته و به چند مقطع ازجمله کارد...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۱۱ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ میزان سرمایه گذاری در توسعه ی آموزش در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''میزان سرمایه گذاری در توسعهی بخش آموزش'' == در سال2001میلادی، دولت چين بالغ بر 5/35ميليارد دلار در زمينهی توسعهی بخش آموزش این کشور سرمايه گذاري کرد كه 48/16درصد نسبت به سال 1997افزایش داشته است. به گزارش وزارت آموزش وپرورش اين مبلغ عمدتا در جهت...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۱۰ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ طرح تقویت ساختار اخلاقی كودكان و دانش آموزان چینی را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''طرح تقویت ساختار اخلاقي كودكان و دانش آموزان چيني'' == در فوریهی سال2000میلادی، پروژهاي تحت عنوان«ساختار اخلاقي شهروندان خردسال چيني» بهصورت مشترک توسط فدراسیون زنان چين، كميتهی مركزي لیگ جوانان حزب كمونيست و وزارت آموزش و پرورش چين ب...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۸ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ احداث مدارس با سرمایه گذاری مشترک چيني و خارجی را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''احداث مدارس با سرمایه گذاری مشترك چيني و خارجي'' == بهرغم گرايش شديد نسل جدید چيني براي تحصيل در خارج كشور، به نظر ميرسد كه هنوز بسياري از مردم این کشور همچنان مايل به تحصيل در داخل كشور، بويژه در مدارس مشترك چيني و خارجي هستند كه تعداد آن...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۷ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ احداث مدارس با سرمایه گذاری مشترک چيني و خارجي را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''احداث مدارس با سرمایه گذاری مشترك چيني و خارجي'' == بهرغم گرايش شديد نسل جدید چيني براي تحصيل در خارج كشور، به نظر ميرسد كه هنوز بسياري از مردم این کشور همچنان مايل به تحصيل در داخل كشور، بويژه در مدارس مشترك چيني و خارجي هستند كه تعداد آن...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۶ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آزمون سراسری کنکور در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آزمون سراسری کنکور'' == آزمون کنکور در کشور چین هم مثل سایر کشورهای جهان به امتحاناتی اطلاق میشود که برای ورود به دانشگاه و آموزشگاههای عالی برگزار میشود. براساس برنامهی امتحانی منتشره از سوی وزارت آموزش و پرورش، موضوعات آزمون کنکور تو...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۵ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ سیستم آزمون سراسری ورود به دبیرستان در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''سیستم آزمون سراسری ورود به دبیرستان'' == دانشآموزان مقطع راهنمایی در چین در پایان تحصیلات این مقطع و برای ورود به مقطع دبیرستان بایستی در یک آزمون ویژه شرکت نمایند. با توجه به اینکه کمتر از60 درصد دانش آموزان دورهی راهنمایی میتوانند مقطع...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۴ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش های فنی و حرفه ای در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آموزشهای فنی و حرفهای'' == آموزشهای فنی و حرفهای در 3 سطح: راهنمایی، دبیرستان و آموزش عالی فنی و حرفهای صورت میگیرد. افزون بر این موارد، آموزشهای فنی و حرفهای شامل آموزش کارمحور و آموزش شغلی نیز میشود. این نوع از آموزشها نقش مهمی د...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۲ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ مدارس ویژه ی دانش آموزان ناتوان و کم توان ذهنی و جسمی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''مدارس ویژهی دانش آموزان ناتوان و کمتوان ذهنی و جسمی'' == طبق آمار منتشره از سوی دولت چین، در این کشور بیش از 6 میلیون دانش آموز کمتوان و معلول از نظر جسمی و ذهنی وجود دارد که تحت پوشش آموزشی قرار دادن این بخش از دانش آموزان مورد توجه دولت قر...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۰۱ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ سیلابس های درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''سیلابسهای درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی'' == وزارت آموزش و پرورش چین برای نخستین بار در سال 1950، سیلابسهای درسی استانداردی را برای تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی سراسر کشور تعیین و کتب درسی لازم را منتشر و در اختیار دانش آمو...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۹ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش مقطع دبیرستانی(سیکل دوم)درچین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''مقطع آموزش دبیرستانی( سیکل دوم)'' == آموزش دورهی دبیرستان(سیکل دوم) درچین، ادامهی آموزش دوران راهنمایی بهشمار میرود که شامل انواع دورههای دبیرستان عمومی، دبیرستان آموزش حرفهای، مدرسهی متوسطهی فنی و غیره میشود. آموزش مقطع دبیرستا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۸ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش مقطع راهنمایی(سیکل اول)درچین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''مقطع آموزشی راهنمایی( سیکل اول)'' == آموزش مقطع راهنمایی(سیکل اول دبیرستان) درچین، جزو آموزش اجباری 9سالهی کشوراست. ازاین جهت تحصیل در این مقطع برای دانش آموزان رایگان و بدون پرداخت هزینه است، ولی مانند مقطع ابتدایی، باید والدین هزینههای ک...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۷ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش پایه(دوره ابتدایی)درچین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آموزش پایه( دورهی ابتدایی»'' == درچین کودکان از سن شش سالگی باید تحصیلات خود را ازدبستان آغاز کنند. طبق مقررات قانون آموزش و پرورش اجباری چین، دولت برای کودکانی که به سن تحصیل رسیده اند، سیستم آموزش اجباری بدون دریافت شهریه را اجرا میکند. ب...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۵ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ آموزش پایه(پیش دبستانی) در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''آموزش پایه«پیش دبستانی»'' == منظور از آموزش«پیش دبستانی» آموزش کودکان از آغاز تولد تا شش سالگی در کودکستان و آمادگی است. وزارت آموزش وپرورش، با در نظر گرفتن توانایی جسمی و روحی کودکان در این سن، برنامهی مناسب آموزشی برای آنها تنظیم کرده ا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۴ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ نظام آموزشی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش3-نظام آموزشی چین = نظام کلی آموزشی چین، شامل آموزش پایه، آموزش فنی و حرفهای، آموزش عالی و آموزش بزرگسالان است. آموزش پایه شامل پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی(سیکل اول)، و دبیرستان(سیکل دوم) می باشد. == ''آموزش پایه«پیش دبستانی»'' == منظور ا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۴ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ تاثیر اصلاحات اقتصادی در سیستم آموزشی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''تأثیر اصلاحات اقتصادی در سیستم آموزشی چین'' == اعمال اصلاحات و سياست درهاي باز، تغييرات اساسي در زندگی اجتماعی به ویژه در نظام ارزشي و آموزشی چين ايجاد نموده، شيوه زندگي را تغيير داده و تحولي جدي در كشور به وجود آورده است. در نظام جديد آموزشی...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۲ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ پروژه های آموزشی دولتی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی «اجرای پروژه های آموزشی غیر دولتی همچون «پروژهی امید[i]» و «پروژهی غنچهی بهار[ii]» و پروژههای دولتی«آموزش اجباری 9 ساله» و «آموزش اجباری روستایی» از جمله نهادهایی هستند که در کنار وزارت آموزش و پرورش در امر توسعهی آموزشی تلاشهای فراوانی...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۰ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ پروژه های آموزشی غیر دولتی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی «اجرای پروژه های آموزشی غیر دولتی همچون «پروژهی امید[i]» و «پروژهی غنچهی بهار[ii]» و پروژههای دولتی«آموزش اجباری 9 ساله» و «آموزش اجباری روستایی» از جمله نهادهایی هستند که در کنار وزارت آموزش و پرورش در امر توسعهی آموزشی تلاشهای فراوانی...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۴۹ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ منابع مالی بخش آموزش در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''منابع مالی بخش آموزش در چین'' == عمده هزینههای آموزشی کشور بر عهدهی دولت مرکزی، دولتهای محلی و برخی نهادهای اجتماعی غیر دولتی است[i]. هزینهی آموزشی ابتدایی و متوسطه را نیز دولتهای مرکزی و محلی از بودجهی عمومی کشور تأمین مینمایند، هزین...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۴۸ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ تشکیلات اداری وزارت آموزش و پرورش چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''تشکیلات اداری وزارت آموزش و پرورش چین'' == تشکیلات وزارت آموزش و پرورش چین، افزون بر وزیر، دفتر وزیر، معاونتهای ششگانه و دو پست مشاور وزیر، دارای ادارت و بخشهای مختلفی به شرح زیر است: 1- بخش روابط عمومی: مسوولیت امور جاری و ارتباطات و...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۴۷ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ مدیریت آموزش و پرورش در چین معاصر را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''مدیریت آموزش و پرورش در چین'' == در کشور چین، سیستم مدیریت بر بخش آموزش این کشور دولتی است و وزارت آموزش این کشور که بالاترین مرجع و نهاد مسئول آموزش است و زیر نظر شورای دولتی فعالیت میکند، متولی امر آموزش از پیش دبستانی گرفته تا پایان تحصیل...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۴۵ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ شش دهه توسعه و تحول در آموزش و پرورش چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''شش دهه توسعه و تحول در آموزش و پرورش چین( 1949 تا 2009میلادی)'' == پيشبرد و توسعهی اصلاحات اقتصادی و تداوم و تكميل سياست درهای باز، توسعهی تجارت خارجی، حفظ ثبات و آرامش سياسی و اجتماعی، همراه با دستیابی به وحدت و يكپارچگی ملی، از سال 1978كه سیاست...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۳۳ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ گسترده ترین سیستم آموزش و پرورش در جهان در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''گسترده ترین سیستم آموزش و پرورش جهان'' == تا سال1860میلادی، کشور چین تنها با سیستم آموزشی سنتی این کشور که بیش از دو هزار سال در این سرزمین سابقه داشته و اجرا می شده آشنا بود. در نیمهی دوم قرن نوزدهم بود که مردم چین با سیستم آموزشی مدرن غرب آشنا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۳۲ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ نظام آموزش و پرورش در چین باستان را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی «''ضرب المثل چينی:'' ''« اگر برنامهای يک ساله داری، گندم بکار،'' ''اگر برنامهای ده ساله داری، درخت گردو بکار'' ''و اگر برنامهای صد ساله داری، مدرسه بازکن.»'' == ''مقدمه:'' == آموزش و پرورش، همیشه کليد فتح آينده بوده و از دير باز انتظار آن بوده که آم...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۳۰ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ نظام آموزش و پرورش در چین معاصر را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش2-نظام آموزش و پرورش در چین معاصر = == ''گسترده ترین سیستم آموزش و پرورش جهان'' == تا سال1860میلادی، کشور چین تنها با سیستم آموزشی سنتی این کشور که بیش از دو هزار سال در این سرزمین سابقه داشته و اجرا می شده آشنا بود. در نیمهی دوم قرن نوزدهم بود که...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۸ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ مدارس خصوصی در چین باستان را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''ب - مدارس خصوصی'' == در طول تاریخ، مدارس خصوصی، با موفقیت بار مسئولیت آموزش ابتدایی در جامعهی فئودالی را بر دوش کشیده و از تلاشهای ناچیز دولت حمایت کرده است. از آنجا که دولت از نظر مالی مشکل ادارهی مدارس ابتدایی را داشت، این مسئولیت را مدار...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۷ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ مدارس دولتی در چین باستان را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''الف- مدارس دولتی.'' == در نتیجهی سقوط حکومت اشرافی، سیستم مدارس دولتی سلسلههای شیا، شانگ و جو غربی، از میان رفت. به محض وقوع این اتفاق، به سرعت مدارس غیر دولتی شکل گرفتند. روشهای قدیمیِ ادارهی مدارس دولتی سه سلسلهیِ پیشین به فراموشی سپرد...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۶ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ جامعه فئودالی و شبکه های متنوع مدارس در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''جامعهی فئودالی و شبکههای متنوع مدارس '' == برجسته ترین دستاورد فرهنگی مردم چین، در طول بیش از 2000 سال عمر جامعهی فئودالی به وجود آمد، که عبارت بود از گسترش، توسعه و باز سازی اندیشهی آموزش در مدارس. در این مدت طولانیِ جامعهی ارباب و رعیتی...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۶ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ جامعه برده داری و ظهور و سقوط مدارس ابتدایی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''جامعهی برده داری و ظهور و سقوط مدارس دولتی '' == براساس مدارک تاریخی، مدارس ابتدا در دوران سلسلهی شیا[1](2100 تا 1600 پیش از میلاد) پدید آمدند. وجود مدارس را نه تنها میتوان از طریق مدارک تاریخی اثبات کرد، بلکه از طریق یافتههای باستان شناسی، به...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۴ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ ظهور نخستین مدارس در جامعه ی ابتدایی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''ظهور نخستین مدارس در جامعهی ابتدایی چین'' == در طول تاریخ بلند توسعه و پیشرفت چین، نیاکان مردم این سرزمین در زندگی و تولیدات خود، دانش و تجربههای مختلفی را کسب کردهاند. نسلهای پیشین برای کمک به ادامهی حیات نسلهای جدید، به طور طبیعی تجر...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۲۳ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ پیشینه ی آموزش در چین باستان را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « = بخش1-پیشینهی آموزش در چین باستان = == ''ظهور نخستین مدارس در جامعهی ابتدایی چین'' == در طول تاریخ بلند توسعه و پیشرفت چین، نیاکان مردم این سرزمین در زندگی و تولیدات خود، دانش و تجربههای مختلفی را کسب کردهاند. نسلهای پیشین برای کمک به ادامه...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۹ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ چالش های پیش روی سیاست اقلیت های قومی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''چالشهای پیش روی سیاست اقلیتهای قومی چین'' == اگرچه حزب کمونیست و دولت چین با اجرای سیاستهای فوق در 6 دههی گذشته توانسته تا حدودي از چالشهاي مربوط به تنوع قومی بهكاهد و بحرانهای قومیتی زیادی را پشت سر بگذارد، ولی ادامهی روند برخورد تح...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۸ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ سیاست اعطای خودمختاری به مناطق اقلیت نشین در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''سیاست اعطای خود مختاری به مناطق اقلیت نشین'' == « نظام خودگرداني ويژهی مناطق اقليتهاي قومي» يكي از ساختارهاي مهم سياسي و از سياستهاي اساسي دولت چين است كه برپايهی شرايط واقعي این کشور اتخاذ شده است. براساس این سیاست، هر منطقه از کشور(است...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۷ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ امتیازهای در نظر گرفته شده برای اقلیت های قومی در چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''امتیازهای در نظر گرفته شده برای اقلیتهای قومی'' == دولت چین، با اجرای سیاست خودمختاری مناطق اقلیت نشین و به منظور جلب اعتماد اقلیتهای مختلف، برای ساکنان این مناطق تسهیلات و امتیازات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته است...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۶ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ میزان رشد جمعیت اقلیت های قومی چین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''میزان رشد جمعیت اقلیتهای قومی'' == براساس نخستین سرشماری که از اقلیتهای چین در سال 1953میلادی صورت گرفت، میزان جمعیت اقلیتهای پنجاه و پنج گانهی این کشور 34 میلیون و 138هزار نفر بود. براساس سرشماری سال 2000میلادی صورت گرفته از اقلیتها طی پنجا...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری
- ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۴ Samiei بحث مشارکتها صفحهٔ سیاست دولت چین برای اداره ی مناطق اقلیت نشین را ایجاد کرد (صفحهای تازه حاوی « == ''سیاست دولت چین برای ادارهی مناطق اقلیت نشین'' == به نظر میرسد، دولت چين، با رويكردی« ابزارگرايانه» و در راستاي توجه جدي به توسعهی هماهنگ و متوازن اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي خويش؛ براي رشد و توسعهی متوازن فعاليتهاي فرهنگي در داخل...» ایجاد کرد) برچسب: ویرایشگر دیداری